Cesta až na konec světa za 365 dní a víc...

Den 109 (Út) - Vanda v servisu

23.02.2010 00:00

Hned po snídani vezeme Vandu do servisu, který nám doporučil recepční Vinnie v hostelu, tak snad to bude ok. Ashley je příjemný chlapík, vysvětlujeme, co je asi špatně, zkouší si auto projet a odhaduje tu horní hranici opravy na 550 NZD. To je v rámci našeho rozpočtu, takže tam auto necháváme, prý se hned pustí do opravy a mělo by být hotové buď dnes večer nebo spíše zítra poránu, bere si na nás telefon, kdyby bylo potřeba opravit i něco jiného, samozřejmě za víc peněz.O pár hodin později Ashly volá, že by bpotřeba investovat o 100 NZD víc, což je stále ok.

Procházíme centurm Mt Edenu, potřebujeme koupit pár věcí. Vracíme se na hostel a později odpoledne se stejně vydáváme do centra. Procházíme knížky a nemůžeme se rozhodnout, co si pořídit za průvodce. Poslední měsíce jsme měli plné práce Asie, takže ani nemáme moc představu kam na NZ jet. :)  Kupujeme jeden atlas se zevrubným průvodcem v jednom, jsou tady informační centra, ubytování hledat nebudeme muset, takže zkusíme ze začátku cestovat s letáčky a mapami. Dál kupujeme externí disk, už byl potřeba, Venda už přes měsíc nemá kam ukládat svoje fotky a má zaplněné karty. :) Už se začíná k večeru ochlazovat, my nemáme mikiny, takže se vracíme zpátky na základnu, dáváme večeři a hurá spát. Zítra už začne dobrodružství.